lisafrendsten

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2014

Utgång jaoo

Av Lisa - 10 oktober 2014 17:30

HALLOJSAN!


Det är frikkin fredag idag!! Såååå skööönt! Ifall du inte gillar fredagar kan du ställa sig i skamvrån tills på måndag!! (Om du nu inte har en väldigt bra förklaring till varför du inte tycker om fredagar vill säga)


Jajja, jag ska iallafall dra mig ut i fredagsnatten med en kompis! Jag känner nämligen inte för att sitta inne när man faktiskt kan vara ute och träffa folk! Jag kommer iallafall gå till henne runt tjugo i 6 och då ska hon också fixa mina naglar! Hon är jääätteduktig på att göra olika mönster och sånt på naglarna så jag tänkte ta en bild på dem när de är klara och visa er i ett kommande inlägg. Grejjt!


Okej nu slutar detta extremt fina inlägget för att måste jag göra mig iordning och lite såntär för ikväll, men hoppas ni också har/ska ha en bra fredagkväll och så ses vi i nästa inlägg! Bye bye!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 31 oktober 2014 17:15


BU!!!   MEN SKRATTA DÅ FÖR FAN!!!   Nej men tjenare tjenare! Nu ska jag inte vara otrevlig mot er, herregud nej. Det är ju Halloween idag och som jag skrev i ett tidigare inlägg så var jag på en halloween-fest igår! Det var väldigt roligt fak...

Av Lisa - 28 oktober 2014 11:30

Hallå där!   Det finns två låtar som jag verkligen verkligen verkligen älskar just nu! Några av er har säkert hört båda, eller i allafall en av dem.   ULRIK MUNTHER - Jag vet inte hur man gör Allvarligt talat, denna låten är så fantastiskt ...

Av Lisa - 27 oktober 2014 18:15

Hej!   Idag har varit en mörk, tråkig och dyster dag. Jag har inte gjort NÅGONTING! Jag har funderat hela dagen på attt kanske gå ut eller så men min kropp har typ vägrat att ens ta ett steg utanför dörren. Det har mycket med vädret att göra! Det...

Av Lisa - 26 oktober 2014 19:30

Hej hopp!   Det var en lång pause jag tog där, 2 veckor serrö! Jag har inte haft lust, så är det. Jag har inte känt att ÅH JAG VILL UPPDATERA YAAAA! Utan lusten har liksom inte funnits där och då är det ju ingen idé och skriva, eftersom det kan b...

Av Lisa - 13 oktober 2014 19:30


Halloj!   Idag har det varit en händelserik måndag! Det kan man inte tro, i och med att måndagar brukar (iallafall för mig) vara extremt händelselösa! Dagen började med att jag sov, jättetrevligt, tills jag väcktes av mitt alarm på mobilen, inte ...

Sök i bloggen


HEJ!
Jag är en femtonårig tjej som heter Lisa och är beroende av min iPhone 5 som inte ens är uppdaterad till ios7 #ärliteefter

Men det gör mig inget att jag inte hänger med när jag har mitt te, min kamera, penna och papper!
2 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards