lisafrendsten

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2014

AJ ÄM BÄCK

Av Lisa - 26 oktober 2014 19:30

Hej hopp!


Det var en lång pause jag tog där, 2 veckor serrö! Jag har inte haft lust, så är det. Jag har inte känt att ÅH JAG VILL UPPDATERA YAAAA! Utan lusten har liksom inte funnits där och då är det ju ingen idé och skriva, eftersom det kan bli ganska dåligt då. But now I'm back on track kåmpisarr!


Jag mår faktiskt relativt bra, jag har ett höstlov framför mig så vad hade man förväntat sig lix. Jag kommer ha så kul detta lovet (hoppas jag)... Mina planer säger det iallafall! Det är ju Halloween snart och det är ju rätt kul tycker jag allt. Jag är inbjuden till en Halloween-fest hos en kompis så då får jag sminka mig lite läskigt och sååå! KUL!! Vi kommer nog också vara ute och ränna då hoppas jag. Inte gå bus eller godis alltså... Det är jag (tragiskt nog) lite för gammal för känner jag. Men jag menar mer springa runt och skrämma gamla tanter så att de.... Välter.........................


What? hahaha


Jajaaa! På tisdag ska jag till Liseberg i Göteborg för att titta på BRYAN FERRY med min familj. Ska jag vara helt och hållet ärlig så vet inte jag vem det är. Mamma har spelat några av hans låtar här hemma men annars vet jag ingenting. Men det blir väl ändå rätt spännande antar jag hahaha!


Okej men nu ska jag fortsätta med det jag håller på med. Dvs. sitta med mobilen och lyssna på rap-musik... Men jag älskar sådan musik! Jag blir så jävla calm när jag lyssnar på det! Några favoriter just nu är NA NA med TREY SONGZ och definitivt DON'T TELL 'EM med JEREMIH. Jag och min kompis Lina typ dyrkar rap-musik och vaaaarje gång vi ses så lyssnar vi på det! MEN VI ÄLSKAR DET JUUU!  


Ha det bra allihopa, hoppas inte att någon slösat tid och kollat ifall min blogg blivit uppdaterad de sensate veckorna, för det har den ju inte. Isåfall ber jag om ursäkt till er! Aja HEJDÅ! 






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 31 oktober 2014 17:15


BU!!!   MEN SKRATTA DÅ FÖR FAN!!!   Nej men tjenare tjenare! Nu ska jag inte vara otrevlig mot er, herregud nej. Det är ju Halloween idag och som jag skrev i ett tidigare inlägg så var jag på en halloween-fest igår! Det var väldigt roligt fak...

Av Lisa - 28 oktober 2014 11:30

Hallå där!   Det finns två låtar som jag verkligen verkligen verkligen älskar just nu! Några av er har säkert hört båda, eller i allafall en av dem.   ULRIK MUNTHER - Jag vet inte hur man gör Allvarligt talat, denna låten är så fantastiskt ...

Av Lisa - 27 oktober 2014 18:15

Hej!   Idag har varit en mörk, tråkig och dyster dag. Jag har inte gjort NÅGONTING! Jag har funderat hela dagen på attt kanske gå ut eller så men min kropp har typ vägrat att ens ta ett steg utanför dörren. Det har mycket med vädret att göra! Det...

Av Lisa - 13 oktober 2014 19:30


Halloj!   Idag har det varit en händelserik måndag! Det kan man inte tro, i och med att måndagar brukar (iallafall för mig) vara extremt händelselösa! Dagen började med att jag sov, jättetrevligt, tills jag väcktes av mitt alarm på mobilen, inte ...

Av Lisa - 12 oktober 2014 15:15


Goddagens goddagens!   Jag sitter här i en fåtölj i vardagsrummet och spelar Candy crush för fulla muggar. Det är nämligen så att jag har fastnat på nivå 140 och kommer inte därifrån! Jag har kämpat i över 2 veckor men det går verkligen inte att ...

Sök i bloggen


HEJ!
Jag är en femtonårig tjej som heter Lisa och är beroende av min iPhone 5 som inte ens är uppdaterad till ios7 #ärliteefter

Men det gör mig inget att jag inte hänger med när jag har mitt te, min kamera, penna och papper!
2 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards